Пошукові роботи не люблять статті з близько розташованими ключовими словами і можуть розцінити такий контент як спам. Коли автор не намагається грамотно розставити ключові фрази, то його стаття - халтура, і йому навряд чи вдасться обманути пошукову систему і конкурентів, які сумлінно ставляться до написання контенту.
Вживання ключових слів
Для ефективного просування важливим є не кількість ключових слів, а їх якість. Пошукові запити складаються з 3-5 слів, причому вони часто розташовуються в неприродному порядку. Наприклад: «Футбольні бутси Київ купити», «Шатунов квитки на концерт» і т. д. Такі ключі не варто вживати в первісному вигляді, тому що через них текст виглядає смішним і нікчемним. Неприродні фрази краще впроваджувати в розбавленому входженні.
Не слід вживати короткі вирази (1-2 слова), бо навколо них велика конкуренція. Найбільш оптимальними для ранжирування є середні (3-4 слова), оскільки вони більш конкретні. Довгі ключові слова (більше 4-х слів) найнепопулярніші, тому що їх важко впроваджувати. В правильному оформленні вони здатні поліпшити ранжування сторінки.
Частота входження ключових слів
Серед SEO-фахівців існує три думки з приводу їх оптимального розміщення. Відповідно до першого підходу, ключові слова потрібно розміщувати таким чином: одна фраза на 300-400 символів. Інші вважають, що 1000 символам повинен відповідати один ключ. Прихильники третього підходу виділили середній показник з двох попередніх думок і вважають, що оптимальна кількість ключових слів в тексті - по одному на 700-800 символів.
Було помічено, що для текстів різних тематик частота ключових слів в тексті може коливатися.
Якщо не знаєте який відсоток щільності ключових слів є придатним для веб-ресурсів з конкретною тематикою, слід дотримуватися безпечного значення, яке підійде для будь-якого випадку і дорівнює 3%.
Мінімальна правильна щільність ключових слів -1,5%. Якщо цей показник менший, тоді сторінка погано оптимізована під конкретний пошуковий запит.
До слова, про нудоту - цей параметр теж є відображенням кількості повторень слів в тексті.
Класична нудота - результат обчислення квадратного кореня з кількості вживань слова в тексті. Мінімально можливе її значення - 2,64. Максимум, при якому текст може переступити межу заспамленності - 7.
Нудота академічна - відношення кількості повторів найбільш вживаного слова до загальної їх кількості в тексті.
Як перевірити текст на осмисленість
Якщо в реченні можна замінити всі доповнення і отримати осмислений текст, то речення - вода.
Приклад:
Періодично у кожного ІП з'являється необхідність вивести гроші з рахунку.
Завдяки цьому кожен підприємець вибирає саме той тариф, який найбільше відповідає особливостям його бізнесу.
Замінили доповнення:
Періодично у кожного учасника з'являється необхідність написати текст.
Завдяки цьому кожен кухар вибирає саме той помідор, який найбільше відповідає особливостям його страви.
Типи входжень ключових слів в тексті
- Точне. Це первісна форма ключа. Ключове слово: "купити спідницю". Приклад: "Напередодні свят саме час купити спідницю: в ній ви будете чудові!";
- Чисте. Підвид точного. Не допускається використання розділових знаків. Ключове слово: "каркас з підйомним механізмом". Приклад: "Каркас з підйомним механізмом має специфічну конструкцію, завдяки якій він досить швидко демонтується.";
- Пряме. Підвид точного. Допускається використання розділових знаків. Ключове слово: "риштування в оренду Київ". Приклад: "Вам необхідні якісні риштування в оренду? Київ, Дніпропетровськ, Одеса - замовляйте виріб з доставкою та встановленням обладнання з усіх куточків країни.";
- Розбавлене. Фразу необхідно доповнити іншими словами. Ключове слово: "жакети Шанель". Приклад: "Жакети різних фасонів: від Шанель до оксамитового гламуру.";
- Морфологічне розбавлене. Необхідно використовувати слово у іншому відмінку і в подальшому розбавити його іншими словами. Ключове слово: "завужені брюки". Приклад: "Звужені і інші моделі брюк в асортименті нашого інтернет-магазину.";
- Синонімічне. Потрібно замінити слова на синоніми без порушення сенсу. Ключове слово: "купити шоколад в Миколаєві". Приклад: "Придбати шоколад в Миколаєві можна в нашому магазині";
- Зворотне. Ключова фраза вживається в зворотному порядку. Ключове слово: "спідниця максі". Приклад: "Переваги покупки максі спідниці в інтернет-магазині";
- Складне. Довільне змішування всіх перерахованих вище типів входження. Ключове слово: "пакети оптом". Приклад: "Оптові замовлення пакетів приймаються тільки при заповненні бланка-заявки.".